czwartek, 23 czerwca 2016

Nowy wilk - Hiyori


Gamma
Imię: Hiyori.
Płeć: Wadera.
Wiek: 3 lata.
Charakter: Jestem wilkiem pragnącym przygód, lubiącym dobrą zabawę, zacieśnianie więzi w watasze z wielką ilością charyzmy. Umiem dostosować się do sytuacji, w której się znajduję, więc charakter mam zmienny (jeśli można tak powiedzieć). Chce moim dojściem do watahy ożywić atmosferę będąca tutaj. Jestem bardzo mało zorganizowana i mi to za bardzo nie przeszkadza. Może jestem odważnym wilkiem, która by oddała życie za kompanów, ale boję się ciemności. Czasami zapominam o lęku w napływie chwili, lecz przypominam go sobie w mniej spodziewającym się dla mnie momencie.
Historia: Moja historia nie jest jakaś z wybuchami i pościgami, po prostu będąc już dorosłym wilkiem, zgubiłam się i była wtedy noc i ten no... uciekałam jak głupia, aż nie zorientowałam się, że chyba już nie potrafię wrócić do poprzedniej watahy. Nastał dzień i próbowałam odnaleźć kompanów, gubiąc się bardziej. Nad rzeką spotkałam Amona, który nie mógł mi pomoc w znalezieniu watahy, lecz zaoferował mi dojście do swojej. I tak dołączyłam do Watahy Księżycowych Gór!
Stanowisko: Zbieracz
Partner: Brak
Zauroczenie: Nie jestem w nikim zauroczona, lecz bardzo cenię Amona.
Szczeniaki: Brak
Rodzina: Brak
Żywioły: Woda
Moce: Jestem młodym wilkiem, więc dopiero się uczę, na razie umiem formować wodę w dowolny kształt i atakować wodą pod wielkim ciśnieniem.
Broń: brak
Punkty
Siła - 0
Zwinność - 200
Szybkość - 100
Magia - 600
Wytrzymałość - 100
Legowisko: Jaskinia
Co lubi: Uczyć się, poznawać nowe otoczenie, kocham piękne widoki, naturę, zaprzyjaźniać się z nowymi wilkami z trudnym charakterem.
Czego nie lubi: Wilków niszczące jakielkowiek życie, leżeć bezczynnie, bycie sama w ciemnościach
Znaki szczególne: Szalik
Wyposażenie: 200 monet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz