piątek, 10 czerwca 2016

Nowy wilk - Luke!

Gamma

Imię: Luke.
Płeć: Basior.
Wiek: 3 lata.
Charakter: Jestem samotnikiem, wcieleniem energii i jestem odważny. Lubię walczyć. Trudno zdobyć moje zaufanie i przyjaźń, ale jak już się z kimś zaprzyjaźnię to będziemy przyjaciółmi do końca świata. Nigdy się nie poddaję. 
Historia: Kiedy byłem mały wroga wataha zabiła moich rodziców, zajął się mną dziadek, a ja postanowiłem się zemścić. Jednak z mojej zemsty nic nie wyszło, a ja w młodym wieku zostałem sam. Postanowiłem opuścić rodzinny las i znaleźć lepsze miejsce do życia. Długo błąkałem się w górach aż znalazłem Watahę Księżycowych Gór.
Stanowisko: Zwiadowca.
Partner: Brak.
Zauroczenie: Top top secret.
Szczeniaki: Brak.
Rodzina: Brak.
Żywioły: Energia.
Moce: Robienie masakry, przenoszenie przedmiotów bez dotykania ich.
Broń: Miecz świetlny.
Punkty:
Siła - 300
Zwinność - 300
Szybkość - 200
Magia - 0
Wytrzymałość - 200
Legowisko: W kamiennym kręgu w jaskini.
Co lubi: Walkę (dla zabawy), zimę, swoją watahę, śnieg, ciszę, bitwy, burze i wycie do księżyca.
Czego nie lubi: Głupoty, nUUUdy, słabiaków, słońca i upału, tłumów.
Znaki szczególne: Brak.
Wyposażenie: 200 monet.
Największe marzenie: Mieć przyjaciół.

1 komentarz:

  1. Powinniśmy zmienić nazwę watahy... na Wataha Samotnych Wilków ... kto jest za?

    OdpowiedzUsuń